Promocja i dystrybucja

Jeśli potrzebujesz pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż czy pokazać swoją markę światu, na pewno zastanawiasz się, jaką formę przekazu wybrać.

Jak wspieramy Autorów w promocji i PR?


1. Wstępna rozmowa, konsultacja by ustalić zakres oczekiwań i potrzeb oraz określic cele promocji/PR

2. Przygotowanie planu promocji do realizacji tych celów
wybór narzędzi promocji do czytelnika/odbiorcy: prasa, internet, TV, społeczności, influencerzy
wybór narzędzi promocji w sieciach handlowych (księgarnie, Empik, InMedio, Relay itp.)
oszacowanie kosztów

3. Przygotowanie planu PR
newslettery do komunikacji w postaci graficzno-tekstowej
wysyłka newsletterów i innych informacji prasowych do wybranych mediów
wsparcie w znalezieniu patronatów medialnych

4. Przygotowanie planu do samodzielnej promocji i PR przez Autorów lub reprezentowanie Autorów
w promocji/PR .

Usługi wydawnicze

Usługi reklamowe